Afacerea LifeCare

Cum putem castiga lunar?



* aceasta este doar o simulare bazata pe o situatie reala. Fiecare retea are insa particularitati si performante distincte si va beneficia, in mod corect, de acelasi algoritm de calcul. * Venitul "pe viata" se refera atat timp cat acea grupa genereaza volumul minim pentru a fi considerat GI iar restul conditiilor de calificare sunt indeplinite. Pentru mai multe detalii referitoare la aceste aspecte te rugam sa iti consulti Sponsorul sau Directorul Excecutiv.

Grila de bonificatii: legenda

Tu – Partenerul Life Care este o persoana care se inscrie in sistemul Life Care si care din acel moment, poate sa-si inceapa propria afacere Life Care, bucurandu-se de bonusuri, reduceri si promotii.

Sponsorul – este persoana care ti-a prezentat afacerea Life Care. Sponsorul este persoana care te va asista permananet in activitatea ta si te va ajuta sa faci primii pasi in activitate, inclusiv in a prezenta afacerea cunoscutilor tai.

Grup Personal – se refera la toti Partenerii Life Care sponsorizati direct sau indirect in organizatia unui Partener.

Grup Independent (GI) – se refera la grupurile care au ajuns la nivelul de calificare de 20% si pentru care primesti cate o "pensie" cu valoare intre 100 si 1000 Euro, in functie de volumele acesteia.

PVA – Fiecare produs Life Care are atasata o valoare de Puncte Valoare Afacere (PVA). Aceste puncte se cumuleaza (PVA personale + PVA Grup) si la finalul lunii in functie de grila de bonificatii te vei califica la un nivel procentual de bonus.

Puncte Procent – pentru o comanda lunara si un nou partener direct primesti 100 Puncte Procent (PP). Acestea se aduna cu Punctele Valoare Afacere (PVA) si te ajuta sa te califici la un nivel superior mai usor. Plata se face in functie de PVA.

Explicarea planului de marketing

Ce se întâmplă în comerțul clasic?

În  cadrul comerțului clasic există un producător și un consumator final. Consumatorul este cel care cumpără bunurile de care are nevoie din magazine plătind  prețul final (în medie aceasta este de 100% din valoarea produsului). Dar producătorul care fabrica respectivul produs îl scoate pe piață la doar 40% din prețul final. Rămân 60% care reprezintă cheltuieli de distribuție și publicitare.

Cine plătește acești 60% ce reprezintă diferența față de prețul de producție? Producătorul? NU! El și-a acoperit cheltuielile din cei 40% alocați pentru producție. Cel care plătește diferența este consumatorul final. El suportă cheltuielile de distribuție și de publicitate acestea fiind incluse în prețul final al produselor. Nimeni nu îl intreabă dacă este de acord sau nu.
De câte ori ați cumpărat un produs doar pentru că ați văzut o reclamă la televizor sau în mass-media? În cine aveți mai multă încredere: în reclama de la televizor (pe care o plătiți chiar dacă nu doriți) sau în ceea ce vă spune o cunoștință care a încercat produsul (și pe care nu o plătiți)?­--------­

Ce este Life Care?
Firma Life Care reprezintă un grup de consumatori și distribuitori care și-au propus să elimine verigile intermediare din distribuție și publicitate economisind 60% din prețul produsului.
Dacă doriți să vă achiziționați produsele în continuare la un preț mare plătind din buzunarul dumneavoastră publicitatea din mass-media și comisioanele intermediarilor, atunci nu trebuie să citiți mai departe deoarece firma Life Care vă propune o alternativă.
Cum se economisesc cei 60%?

  • a)    30% pentru distribuție
    Prin simpla înscriere în grupul Life Care beneficiați de produsele oferite de firmă fără a plăti adaosul de 30% (20-25% discount direct și 5% în medie în promoțiile pe care firma noastră le face la produse al prețului de catalog) practicat față de clienții direcți (care nu sunt înscriși). Astfel economisiți din start cei 30% pentru distribuție dacă în loc să vă cumpărați produsele de la magazinul din zonă, faceți “efortul” de a vă înscrie la firma Life Care și să le comandați online sau prin telefon.
    b)    30% pentru publicitate
    Au mai ramas 30% pentru publicitate…
    Ati facut vreodata reclama la un produs? Nu?!? Nu ati cumparat niciodata un produs care sa va placa? Ce ati facut dupa ce l-ati incercat? Ati spus si prietenilor, cunostintelor, vecinilor etc. ce produs ati cumparat si cat sunteti de multumit(a) de el? Si o parte din cei la care le-ati spus au dorit si ei sa incerce produsul sau sa il cumpere?
    Daca raspunsurile la aceste intrebari au fost afirmative, atunci ati facut ceea ce se numeste reclama prin viu grai (sau de la om la om) in mod gratuit, fara sa fiti platit(a). Facand acelasi lucru pentru firma Life Care veti fi platit(a) pentru “munca” depusa, sub forma unui comision lunar.
    Care este diferenta intre un salariu si un comision?
    Salariul este fix. Indiferent daca munciti mai mult sau nu, primiti aceeasi suma.
    Comisionul este variabil. In acest caz sunteti platit(a) in functie de realizarile pe care le aveti. Daca muncind 4 ore pe saptamana dumneavoastra realizati acelasi lucru ca si o alta persoana care munceste 40 de ore, sunteti platit(a) la fel de bine. Conteaza rezultatul nu orele de munca.
    Cum se calculeaza comisionul?
    Comisionul lunar se plateste pentru realizarile dumneavoastra si ale grupului dumneavoastra pe baza unei grile de bonificatii in functie de vanzarile provocate in luna respectiva.
    Sa luam un exemplu concret. Presupunem ca dumneavoastra va inscrieti in grupul Life Care. Pentru acest lucru aveti nevoie de recomandarea persoanei care va trimis acest material, persoana numita sponsor/senior (deoarece ea garanteaza pentru dumneavoastra si va da informatiile de care aveti nevoie). In prima luna faceti cumparaturi pentru familia dumnevoastra de 100 lei. Calculele comisioanelor se face pe baza unei “valute” interne numit punct valoare afacere (PVA) care are o valoare de 1PVA = 3,8 lei.  Incercati produsele si le recomandati altor prieteni sau cunostiinte iar dintre persoanele cu care ati vorbit 5 doresc si ele sa se inscrie si fac si ele cumparaturi fiecare de 20 PVA. La sfarsitul lunii se calculeaza punctele acumulate si se compara cu urmatoarea grila:

Puncte acumulate………………………..Nivel de calificare

  • 75 PVA…………………………………2%
    150 PVA…………………………………4%
    350 PVA…………………………………7%
    600 PVA………………………………..10%
    1100 PVA………………………………..12%
    1800 PVA………………………………..14%
    3100 PVA………………………………..17%
    4500 PVA………………………………..20%

Dumneavoastra aveti astfel la sfarsitul primei luni un total de 120 pva =20 pva (ale dvs) + 5 persoane*20pva. Aceasta inseamna un nivel de calificare de 2%
Comisionul pentru prima luna va fi : 120 pva*2%*3,8 lei = 9,12 lei
Luna se termina, se termina si punctele. Daca doriti din nou puncte, faceti din nou cumparaturi. Iar daca ii invatati si pe cei 5 pe care i-ati sponsorizat sa faca ce ati facut dumnevoastra, adica sa prezinte si ei altor persoane avantajele Life Care, in luna a doua fiecare dintre ei va putea sa mai inscrie cate 5 persoane.   
La sfarsitul lunii a doua aveti un total de 620 pva = 20 pva + 5*20 pva + 5*5*20pva ceea ce inseamna un nivel de calificare de 10% pentru dvs. Dar aveti si 5 persoane calificate la nivelul de 2%.
Regula de plata este urmatoarea: ultimul venit, primul platit. Adica din comisionul de 10% se platesc mai intai calificarile inferioare, iar diferenta este a dvs.
Comisionul dvs pentru luna 2 este:
620 pva*10%*3,8 lei – 5*(120 pva*2%*3,8 lei) = 235,6 – 45,6 = 190 lei

Un calcul ipotetic al comisionului pentru luna 12 ar putea fi:
5020 pva*20%*3,8lei – 5*(1000pva*10%*3,8 lei) = 3800-1900 = 1900 lei
Dar ce se intampla daca si cei pe care i-ati sponsorizat ajung la nivelul de 20%? Nu mai primiti nici un ban pentru ca diferenta de comision este 0?
Ba da. In acel moment respectiva ramura se “desprinde” si va fi legata direct de firma, iar dvs, pentru ca ati ajutat la crearea ei, veti primi lunar din partea firmei 4% din vanzarile grupului respectiv atata timp cat el se mentine la 20%. Aceasta inseamna cel putin 4%*4500pva*3,8lei = 684 lei lunar venit rezidual adica un fel de “pensie” pentru munca depusa.
Cum vi se pare propunerea? Suna interesant? Credeti ca ar merita sa munciti 2 pana la 5 ani pentru a beneficia apoi de o “pensie” suplimentara? Sau daca doriti, puteti continua sa munciti si sa creati mai multe grupuri de 20%. Dvs hotarati cat de bine doriti sa fiti platit(a) pentru munca depusa si timpul investit.
Ce aveti de facut?
Sunt 5 pasi simpli pe care trebuie sa ii parcurgeti:
1. DECIZIA
Trebuie sa luati o hotarare. Aveti la dispozitie 4 variante posibile:

  • a)    Nu ma intereseaza aceasta modalitate de castig, nu imi plac produsele.
    b)    Vreau doar sa cumpar produse la pret de catalog. Deveniti astfel client.
    c)    Nu vreau sa ma ocup de afacere, dar imi plac produsele si vreau sa le cumpar mai ieftin. In acest caz deveniti consumator.
    d)    Vreau sa ma ocup de afacere si imi plac produsele. In acest caz deveniti o persoana activa, adica ar trebui sa alocati minim 4 ore pe saptamana pentru acest proiect (2 ore cu grupul dvs si 2 ore pentru intalniri de prezentare de a oportunitatii).

2. LISTA DE NUME
Va intocmiti o lista cu persoanele pe care le cunoasteti si carora doriti sa le prezentati oportunitatea. Acordati sanse egale tuturor oferindu-le posibilitatea sa decida singuri, in cunostiinta de cauza (adica dupa ce au vazut planul de marketing). Nu conteaza atat de mult pe cine cunoasteti personal deoarece la aceasta lista puteti adauga si cunostintele prietenilor dvs, cunostintele intamplatoare, dar si recomandarile pe care le puteti cere de la persoanele cu care stati de vorba.
In medie o persoana adulta cunoaste cel putin 50 de persoane care la randul lor mai cunosc alte 50 fiecare. Din totalul de 2500 de persoane statistic doar 1 din 10 va zice da. Ramaneti astfel cu 250 de persoane care sunt suficiente pentru a ajunge la nivelul de 20%.
3. STABILIREA DE INTALNIRI
Stabiliti pe rand intalniri cu persoanele de pe lista. Nu incercati sa explicati la telefon sau la colt de strada despre ce este vorba. Stabiliti doar locul si ora de intalnire spunand ca doriti sa aflati parerea persoanei respective referitor la ceva important, dar nu aveti acum timp pentru detalii.
4. CONSUMATOR 100%
Deveniti consumator 100%. Aceasta nu inseamna ca mergeti acasa, sa aruncati produsele pe care le aveti si sa le inlocuiti cu produsele firmei Life Care. Nu. Dar pe masura ce vi se termina un produs, il cumparati pe cel de la firma si il incercati. De ce? Din 4 motive:

  • 1.pentru ca sunteti mai convingator(/oare) cand vorbiti altora despre produsele pe care le-ati incercat. Imaginati-va ce ati gandi dvs daca spre exemplu mergeti la un brutar, il intrebati cum este paine pe care o vinde si el va raspunde ca nu stie deoarece pentru el isi cumpara paine de la magazinul alaturat. Ati cumpara de la el paine? Sau ati merge si dvs la magazinul alaturat?
    2. produsele sunt de calitate si nu le gasiti in magazine.
    3. sunteti un model pentru grupul dvs.
    4. deoarece produsele cumparare de la Life Care au puncte  care va ajuta sa va calificati si sa primiti comisioane mai mari. Ce alt magazin va da la sfarsitul lunii bani pentru ca ati generat cumparaturi de o anumita valoare?
    5. COLABORAREA
    Pastrati legatura cu sponsorul si grupul dvs. Participati pe cat posibil la intalnirile organizate de firma si investiti in PDP (Programul de Dezvoltare Personala). Luand parte la acest program invatati ce aveti de facut, va dezvoltati personalitatea si abilitatile de comunicare si astfel vă va fi mult mai usor sa reusiti. Firma Life Care va pune la dispozitie o serie de carti si CD de specialitate. Citind macar o carte pe luna si ascultand macar un CD aveti sanse mari de reusita. Poate oricine, daca vrea si daca munceste.
    Mult succes!

    Termeni si conditii

    Termeni si conditii – intelegerea contractuala dintre vanzator si cumparator in conformitate cu termenii si conditiile aratate in aceasta sectiune. Cumparatorul accepta termeniii in care este incheiat contractul la momentul transmiterii comenzii, comanda care genereaza efecte juridice de la momentul finalizarii contractului de achizitie. Cumparatorul se obliga sa ia la cunostinta prezentele conditii, conditii pe care se considera ca le-a acceptat din momentul transmiterii comenzii catre vanzator. Renuntarea la contract se poate face in conformitate cu prevederile legale pentru contractele la distanta.

    Returul produselor se supune ordonantei nr. 130/2000, cu completarile si modificarile ulterioare, privind regimul juridic al contractelor la distanta!

    Nu riscati nimic: Chiar daca ati achizitionat produsul gresit, il puteti returna in termen de 15 zile lucratoare, fara nici o explicatie. Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, adica sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, sa fie nedesfacut, respectiv sigilat. Denuntarea unilaterala de contract se face conform Art.4 (1) b): “Conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”, redactata cu caractere ingrosate. In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14;”

    Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur, prin transfer bancar(clientul trebuie sa precizeze in scris contul bancar in care doreste sa primeasca banii). Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia, fara a returna plata.

    Numai in anumite situatii care depind numai de decizia Vanzatorului, acceptam returnarea produselor daca acestea au fost folosite o singura data sau prezinta mici urme de uzura. In astfel de cazuri Vanzatorul va face o analiza asupra produsului si va stabili valoarea care trebuie returnata Cumparatorului. Aceasta valoare va fi returnata ca si valoare compensatorie la o alta comanda depusa pe site.